Maafkan Akk,, :'(


Ari tu, adeq aku, dye kencing dlm seluar,, aku da ajak da sblm tu suruh gi kencing, dye x nak.. bile dye dah terkencing dlm seluar, aku suh pgi bilik air, dye xnak.. dye mengamuk xnak pegi,, aku marah ar dye,, pastu aku angkat dye,, dye menjerit, aku angkat dye tu, aku tkn tgn dye, dye menjerit ar saket,, pastu aku marah dye kalo tau saket, org suh pegi kencing tu pegi la,,! Jgn kencing dlm seluar,,! Pdn muke,,! Pastu dye menangis dlm bilik air,, aku pergi bersihkan tmpat dye kencing uh, aku ckp kat dye,jgn keluar dri bilik air tuh,,! Dye menjerit.. lpstu aku da abes lap tu, aku nak mandikan dye, aku suh dye bkk bju, dye xnak,, dye menjerit,, aku marah ar dye,, mmg aku marah gile2 ar,, aku x tau npe aku jadik garang gile wak2 tu,, mmg dye menanges tersedu2 ar,, tp aku still x rase ape2.. aku suh dye bkk baju lagi,, dye x nak,, dye kate dye nak mak aku yg mandikan dye, aku pun b gar tau mak aku,, mak aku kate tgn mak aku kebas,, x leh nak rase ape,, so tu tandenye aku la kene mandikan dye,, bile aku kate kat adeq aku yg mak aku x leh mandikan dye,, dye menjerit kate nak mak aku jgk,, aku marah ar dye,, aku kate,, Umi xnak mandikan,,! Dye menangis,,!! Menjerit,,! Aku marah ar dye,, aku ckp PDN MUKE,,!! Umi x nak mandikan syifaa’ dah,,!! Spe suh kencing dlm seluar,,!!! Wak2 tu dkt2 kol 7 ptg da.. aku suh dye bkk baju lagi,, dye xnak,, smpai la skali tu aku kate,, xnak sudah,,!! Duduk dlm bilik air tu sensorang,,! Jgn keluar,!! Tido kat situ,,!!! Dye menangis,, aku tutup pintu,, pastu aku tunggu je kat situ,, x lame lps tu,, dye nak keluar,, aku kat dpn pintu tu un menjerit ar,, sape suruh keluar,!! Masuk dlm,,!!! Jgn keluar,,,!!! Dye menangis,, dye duduk kat tepi pintu,, kat sudut bilik air tu,, pastu dye bersila,, dye menangis,, wak2 tu,, aku cam tersedar,,, aku rase cam YA ALLAH,, npe aku marah dye teruk sgt ni,, mate aku berair wak2 tu,, aku menangis,, aku un ckp ngan dye selow2.. aku kate,, jom syifaa’, akk mandikan,, dah2 jgn nanges,, jom2.. pastu dye leh ikot,,, aku rase bersalah gile2,, tu la ati aku sbgai seorang kakak,, ttp x boleh tgk adeq dye saket even seteruk mne un dye,,, :’( MAAFKAN AKK, SYIFAA’….

2 comments:

  1. Wahhhh.. kakak yg garang and menakutkan. Serta. Kakak yg lembut ht bila adil dh sakit menangis tersedu sedan. Pffft hehehe. Gurau beb. Gurau :D

    ReplyDelete