Segan jeh,,!!

slm,, erm,, bnde nih berlaku smlm,, mcm nih citer dye,,smlm,,wak2 maghrib,, ade ceramah ustaz AZHAR IDRUS.. kat melaka,, so aku blk la umah nenek aku kat melaka,, ceramah uh kat umah pakcik aku,, so wak2 maghrib uh aku solat kat umah dye je la an,, n bile nak amik air smayang,, aku masok la satu bilik air nih,, n then,, da siap uh,, aku nak la pkai tudung sume,, wak2 tgh pin tudung,, aku dgr ade org ketuk pintu bilik air,, aku x kunci un bilik air uh,, aku ingatkan mak aku,, so aku biakan je la,, last2,, org yg ketuk bilik air uh,,dye tanye: 'ade org ke?' smbil dye tanye uh,, dye tolak pintu,, aku ape lagi,, da menjerit ar,,! dye pun menjerit,,! same2 terkejut,,! aduh,,~!! SEGAN je doe,,~!! >< haha,, naseb sepupu aku,,~!!(tpi laki ar,, tu yg segan giler,,!!)

No comments:

Post a Comment