lgi sorang larhh!! haha,,

ermm,, slm guys! ape kene mengena ngan story aku skang nihh ann?? ermm,, mcm nihh! ade sorg kwn aku nihh! nme dye lebeyh kurang je cam nme aku,, haha.. tpi dye laki larh! nme dye..... secret! :)
hehe,, dye tanye ade x aku story sal dye kat blogggg nihh,, aku kate nnti aku story! arh! skang nih aku nak storyy! bdk nihh aku knl dye mase pegi amek hadiah tok skolah! dok hotelll uhh!! hehe,, tpi aku kenal dye ngan iera, fana, n aini larh! bkn aku sorg jekk!( korang nak tau sal amek hadiah uhh,, bkk arh story aku in OCTOBER! :D nnti korang phmmm larh!) ok,, blk pde citer! first aku knl dye, aku pggil dye Dak Baju Kuning! hehe.. sbb wak2 aku nmpk dye uhh,, dye pkai bju kuning,, da aku x tau nme dye,, aku panggil arh dye dak bju kuning! :) hehe,,, sory la ye kwnn!! ahax~!! okeyh,,! n for the same time,,, hehe.. aku minat dye gak! >< wak2 x tau nme tuhh la,, haha.. gatal~!! aini ngan iera lak minat kwn dye,, form 2.. fana lak,, x kesah.. haha.. kebetulan,, bilik dyorang sebelah bilik kitorang! >< mmg bertuah gegiler lah kan,,!! haha.. okeyhlahh,, dipendekkan cerita.. aini ngan iera knl ngan salah sorg dak dlm bilik dye uhh,, n iera lgi advanced,, dpt no dye! haha.. kitorang men kol2 gune tefon hotel.. ko no bilik dyorang jehhh,, kan senang.. n dri situ lah aku tau nme dyeee... sblm kitorang men kol2 uhh,, kitorang ade gak men tekan2 loceng bilikk,, smpai kene marah ngan penghuni lenn.. haha.. buat malu jehh! org nak tido! ko memekak lak kat dpn bilik2 kat situ pepagi buta! SENGAL! =,=''' n thenn,, da dpt no fon,, minx la fb lakk,, n start dri situ larh aku ngan dye,, jdikk kwnn.. :)) haha,, dye pun tau aku minat dye,,! wat malu jekk! tpi minat je,, bkn suke.. laen maksod uhh,, hehe.. sejak aku kwn sal dye nihh,, aku perasannn yg dye nihh bdk yg agak terlalu jujur..! haha.. xD kdg2 uhh,, jujur sgt smpai buat aku ketawa x henti2!! hehe,, sory la kalo ko rase aku kutukkk,, aku puji nihh! haha.. apepun,, aku ngan dye tetap kwn larhh!! haha.. :)))

k,, lahhh.. kalo citer aku x besttt.. sory la ehh... xde idea.. hehe,, sory la ehh kwnn.. nih je jase aku yg leh aku buat tok citer ko... hehe.. KWN FOREVER !! :D

dah2,,! bye..! wslmmm!! ahax~!!
LoveHeart <3

No comments:

Post a Comment