Lwtn LB grupyyy!!! :DD







oit! slm!! korank nak tau x????? sume gmbr2 kat atas nihh wak2 kitorank gi LAWATAN! tpi x sume ar gmbr2 dye,, kalo ltk sume,, susah arr... beratus..haha,,, lwtn nihh anjuran skolah,,skolah2 pun ttp hepyyy!!!! haha,, tpi kitorang x ckup korum coz imah x ikot.. anyway,, xpelah! da dye xleh kan,, but ttp hepyy!! :DD ermm,, aku nak citer nihh,, kitorang pegi uhh,, ade jgk la berlaku gaduh2 skit,, adoi~~ mesti ade jgk nak gaduh2 kan,, x puas2 hati.. org nak hepy,, tpi ade jgk yg nak men x puast ati... =,=
ermm,, bialah,, yg penting okey je lah pas2nihh,.. anyway,, nih aku nak citer,, kitorang gi 3 tmpt,, 1-zoo mlake, 2-tmn 1000 bunge, 3-a famosa,, tpi yg baru punye,, yg leh mndi2 uhh,, ermmm,, besttttttt!!! haha..dkt zoo kitorang jumpe kengKWN kitorang~!! >< haha,, xyah ckp ar spe,,! x bekk!! ermm,, tpi syzie jumpe PAKWE dye kat zoo uhh!! haha,, ramai lak uhh! mcm2 jenis ade!!! XD haha,, syazie2.. sian dye,,! x psl2 je PAKWE dye yg keneeee!!! huhuhu,, kat tmn sribu bunge lak kitorang ade la pertandingan antara kumpulan,, dak2 LB sah2 lah satu grup! :)) ermm,, kitorang dpt tmpt FIRST!!! haha,, ape arhh! kat tmn bunge uhh byk ar gmbr syazie amekk! sume lawa2 bunge dye! byk! x larat kaki nak jelajah! haha,, lastly,, kat a famosa.. mmg xleh thnn,, sume glongsor2 yg ade kat dlm tuh kitorang nak naekkk,, tpi xnaik sume punnn,, hehehe,, takot! ><! ermm,, yg aku nak citernye,, wak2 nihh,, aku ngan grup aku tgh lah mndi... pastu tgh2 mandi uhh,,(aku dok atas plampung,,, :)) fuza,,dye pergi terbalikkan plampung aku uhh,, ape lgi,, terbalik ar aku,, jatuh dlm air.. last2,, aku nak bgun uhh,, aku x sedar tudung aku terbukakk! aku yg x tau pape nak ar bgn,, pastu baru aku nak angkat kepala dri air,, fuza tkn,, aku nak berdiri,, dye tkn,, aku marah lah dye,, ''asal wehh?! aku nak bgn ko tkn kple akuuu,,? nak suh aku lemas pe???!" haha,, dye pun jerit la.. ko punye tdung terbukak ar wehh,,! aku pun yg x tau pape,, terkejut,, terus tenggelam kan diri aku blk,, hahah,, lwk2,,! = ='' aku un suh la dye pkai kan cpt2,, coz kat dpn2 kitorang uhh dak2 laki ramai giler,,, dak2 skolah mne aku x tau larh,, haish~~!! naseb la si fuza tuh kwn akuuu!! adoi~~ fuza2.. = ='' haha... tpi aku ttp hepy ari tuhh!!! dyorang sume the best in my life,,!! dak2 LB! aku syg korank!!! :DD

No comments:

Post a Comment