16 December 2011

Terharunyee aku even just one mesej.. :') tanx a lot kwnnn....

k,, korank first off all aku nak bgitau yg aku betul2 MINTA MAAF sbb da salah sangke ngan BestFriend(s) aku,, rupenye2 dyorang bkn x ingat, but dyorang pergi carik hadiah tok aku siang tuhh,,, n then mlm tuh baru dyorang wishhh... aku rase terharu gile2... x sangke sgt... tanx sgt2 Syazie,, ngan Fizah,, n tanx jgk aini coz x lupe befday aku,,, yg len mungkin mmg lupe la kot.. haha,, xpe larhh,, yg penting aku da sgt2 heppy dgn msg Syazie smlm,, msg dye lebeyh kurang cmnih.. "Happy Birthday my Bestfriend,,, semoga ko panjang umur,, dimurahkan rezeki, n ade lgii,, aku da lupe.. hehe, nway dye ckp gak mcm nih,, "kitorang wish ko lmbt nih sbb pgi tdi aku ngan fizah gi beli hadiah tok kau,, sorry larhh lmbt wishh,,, nnti kitorang bgi hadiah tuh kat kau kat umah kau ehh,, k larhh nite.. gi tido nuhh 'befday girl'.. mlm dah nihh.." Ya Allah,, aku rase hepy sgt2!! Tanx korank!! aku syg korank sgt2!! Forever,,, n sory sbb salah sangkee... tanx once again korank... :'))

aku tunggu hadiah tuhh ehh :')
k,, bye.. BlueHeart :'D

No comments:

Post a Comment