Selamat! Hari! Rayaaaaaaaaaaa!

Assalamualaikummmm! :) Eyh2! Esok Dah 1 Syawallahhh :'D Alhamdulillah Tahun Niyh Aku Puasa Penuhhh! Sgt2 Happyyyyyy! :p Korang Phm2 Jelahh Knpe Aku Happykan? ;D Herm, Tahun Ni Aku Beraya Dkt Terengganu! Sape Same? Sep Skit! Arhh! :D Yg Tak Same Tuh, Raya Kat Mane? Citolahh Skit ;p Hermm, Baju Raya Aku Taun Niyh, Warne Oren, n Lagi Satu Warne Pink + Biru + Ungu + Kuning xp Haha, ><' Erm, Korank Lak Warne Ape? ;) Bersyukurlahh Kita Jika Tahun Niyh Kita Masih Dpt Berkumpul Dgn Cukupnya Ahli Keluarga, :) Yg Tak Dpt Tuh, Marilah Kita Sedekahkan Al-Fatihah Utk Mereka Yg Telah Tiada :') Herm, Anyway, Kita Jugak Perlulah Bersyukur Kerana Allah Telah Memberi Kita Usia Yg Panjang Utk Menghabiskan Ramadhan Kali Ini :') Dan InsyaAllah Sempat Meraikan Syawal Tahun Ini :'D Herm, Anyway Ape2pun Alhamdulillah, Oh Ye! For The Girl? Kuih Raya Tahun Niyh Buat Ke Maen Tunjuk2 Jugak? xp Aku Maen Tunjuk2 Je,, Hehe, Yg Kuar Duit Pun My Mom >,< Hehe, Mesti Lawa2kan Rumah You Guys :) Semua Baruu,, Herm, Tahun Ni Aku Duit Raya Mungkin Sikit Je La Dpt ;3 Almaklumlahh, Da Besar, Aiseyhh! :'3 Nak Duit Rayaaaa! Huhu :'p Eyh2! Okeylahh! Assalamualaikum Dan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI! MAAF ZAHIR DAN BATIN ♥ Herm! Sebelum Tuh! Usha2lahh Gmbr Kat Bwh Niyhh Eyhh,,! Hehe, Tayang Muka Jap xp *K, Takdo Kojo* xp
Ikhlas Dari Saya, Nurul Fadhilah Bt Solah
Tak Lawa Pun, Anyway Terima Kasih Kerana Membaca Dan MengUSHA xp
Okeyh2! Jom Takbir Rayaaaaa ♥ Sembahyang Raya Jgn Lupa Ye Esokk! Especially For The Boysss :) Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment