KEM KEM KEM ! SPM SPM SPM!

Assalamualaikum :) Fuhh~ Fuhh~ Fuhhh! Pergilah kau jauh2 wahai KEMALASANNNNNNNNNNNN! Huhu, kemarilah wahai SEMANGAT YG BARU DAN SENTIASA BARU! ;) Herm, mcm yg kita ketahui.... SPM2013 hanya lebih kurang TUJUH BULAN sahaja lagi! Faham takkkk? TUJUH BULAN je lagiiii! KAU TAK CUAK KE?! TAK RISAU?! DAH KONFEM BOLEH STRAIGHT A's?! Haih! Aku cuak tau x?! Aku risau! Aku tak tau boleh straight A's ke tak! Tapi aku yakinkan diri aku yg aku BOLEH! Dan semestinya STRAIGHT A's! *Amin Ya Rabbal a'lamin! ;3 Hehe, lek2. Jgn marah2, sorylah ayat tak berapa nak betul n teratur sikit. *Act, aku tak tau nak tulis apa* 
Reason aku tulis entri utk post kali niyh adalah sbnrnya baru2 niyh, hari jumaat hingga sabtu bersamaan 5-6 April 2013 yg baru je berlalu, aku dan kwn2 aku ada join satu kem motivasi yg dianjurkan oleh pihak sekolah. Boleh tahan best gak arh kem tuh ;p Kitorang buat kat Port Dickson. Abg2 facilitator dye boleh tahan hensem! xD Haha, shhh! Diam2 sudahhh xp Tpi dyorang pun boleh tahan garang gak arh, tpi xde arh tegas sgt pun :/ Eyh, entahlah! Herm, aku sbnrnya agak malas nak menulis panjang, satu je aku nak bgitau :
Kem tu, aku tak tau knp AURA dye lain gila dri kem2 yg selama-lama niyh aku pergi! Serious lain! And dari kem tuh jugak, aku dah try utk beranikan diri aku dan aku lebih bersemangat utk menduduki peperiksaan SPM2013 dan memburu STRAIGHT A's utk result aku nnti! ;) InsyaAllah!
Doakanlah aku eyh? :') Thanks much! Now, selamat enjoy the photos! ;3 *Tpi sikit jelah. Huhu, sbb aku malas nak letak byk2 xp

























Okey, itu sahaja! Assalamualaikum xp

4 comments:

  1. hahaha :D aku dh bce .. ngee~~ ntah knp aku ske sgt gambar aku ngan syu tu .. nmpk sweety .. huehuehue :D smgt SPM2013 ! yeah ! kte boleh !! *angkat tgn* hahaha XD weh , tdi aku study sensorg kot lib and aku ske sbb x de saper kaco =P

    ReplyDelete
  2. Haha, yeahhh! Semangat2! xp Hope berkekalanlah ;) Anyway, Aini blik ke?

    ReplyDelete
  3. jangan malas2 belajar ea..hehe.inshaAllah dapat straight A's punya la..hehe :)

    ReplyDelete