2 January 2013

1st Day As A CALON SPM #2013 ;D


ϟ VS ϟ


  Assalamualaikum! Hermmmmm, 1st day as a calon spm? x'3 Huhu, mcm biasa jeeee. Cuma dgrlahh cikgu2 semua bgi nasihat, bagi semangat... Dan itu semua membuatkan aku rase lagi risau n takut n mcm2lahhh! Yelahkann, aku rase mcm boleh ke aku dpt best result nnti? :'/ Dgn result last year aku yg mmg merudum jatuh dgn teruknya lagiii :'( Boleh ke? Aku mmg dok fikir mcm tu jelahh, smpailahhh cikgu addmath aku masuk then dye kate mcm niyh : " Result yg lps tuh biar je lps, kita tak pyh tgk dah, fikir2 lagi ke. Sbb mulai saat niyh, sempat lagi utk kita study betul2, then dptkan result yg okeyy :) Yg lps tuh semuanya form 4 punya cerita. Sekarang niyh kita tanamkan semangat baru, dan azam yg baru " Hah! Terus lps tuh mmg aku mcm dpt semangat baru n aku hope sgt aku mmg betul2 dpt berubah! :') Amin! InsyaAllah...

Korang nak tau tak? Aku dpt guru kelas baru, n guru kelas baru aku tuh is ayah aku sendiri x'3 Sabar jelahhh! Budak2 kelas aku kebanyakannya dah tahuuu.. Then bila ayah aku masuk utk urusan kelas sume, mcm2 gaklahh aku kene bahan -,- Huhu... Naseb bdnlahh... Hah! Nak bgitau jgk niyh, skarang niyh dah jarang dan mmg akan jaranggggggggggggg onlineeeeee, muka buku ke, burung biru ke, blog keeee :/ Sbbnye? STUDY punya psllahhh? :'D Tambah2 lagi dgn tuisyennya, ptg n mlm :3 Huhu, takpelahhhhh... Menahan nafsu dan berkorban demi pelajarannnnnn ;'D Tpi mmg menahan habes2 jelahhhh! x/ Sabar2...

Okeylahh,! Entri pendek je niyh ;) Terima Kasih kerana sudi membacanyaaaaa! Anyway, doakan aku eyh?! Tanx guyssss ♥ Okey, Bye! Assalamualaikum! ;p

2 comments: