30 November 2011

Hahaha,, Terkena suda..! xD

Hey! Assalamualaikummm! :) hehe,, korank nakk tau x ape yg terkenanya?? haha,, mcm yg korank tau kan,, ( koxtau.blogspot.com ) is my bloggg link kannn.... so, citernye mcm nihh,, tdi.. wak2 gi skolah,, aku citer2 larh to my besfren sal blogg aku nihh,, sbb da excited sgt.. haha,, pastu aku suh la dye tgk blog aku nihh,, dye kate dye x tau blog akuu,, aku un sebut la.. "koxtau link blog akuu.. :) haha,, tau ape respond dye.. >_< dgn muke "KONFIDEN" nyehh,, smbil terangguk2, dye kate "ermm,, aku x tau blogg2 nihh.." haha,, aku ngan aini da tergelak2 da..! yg si besfren aku nihh still x phm2.. >_<! pastu aku kate larh lgii,, "koxtau link blog akuu..." dye jwb lgii,, ye,, aku x tau blog kauu... aku x tau sal blog2 nihh.." haha.. aku ngan aini gelak gile2 arhh! aku ckp byk kali arhhh,,, smpai kali yg keberape tahh,, aku ckp arhh,, koxtau tu larhh link blogg aku wehh! koxtau!! HAHAHA! baru larh si besfren aku nihh fhm,, dye pun spontan gelak giler2!!! nmpk sgt dye da maluuu!!! segan woi!! haha,,, Syazie2!!! xD best kenekan ko!! hehehehe,,, sory ehh kwnnn! sje jehh!! gurau..! haha xD

Ok,, nih lgi sorg yg terkena.. >_< haha,,dye da terkena lame dah,, aku citer skali je larhh,, dye nih larhh org yg First kene.. haha,, cmnih citernye.. wak2 tuhh kitorang ade jamuan putri islam kat Bangi Golf Resort! :) aku un citer la kat dye sal blogg akuu,,, n mcm biase,, dye un tanye larhh,, ape link blog aku,, aku ckp larhh.. "koxtau link blog akuuu" haha,, dye pun kate,, bgi larhh tau! aku nak tau.. aku ckp larhh lgi.. "koxtau link blog akuuu" haha,, dye cam bengang,, aku da x thn tgk muke dye,,! mmg nak gelak guling2 arhh kat situu,, tpi aku try thn lgi.. bia kenekan dye cukup2.. haha,, *jht gile akuu.. last2,, aku da x thn sgtt.. aku ckp je la.. "koxtau tu arhh link blog akuuu... KO. X. TAU..! satu2 aku eja..! " haha,, dye un da segannn! gelak arhh kuat gilee!! mmg kuat arhh!!! HAHA..!! klakar gilerr wak2 tuhh! sian dye kene ngan akuuu... xD hehe,,

klakar2... suke tol aku kenekan orgg! xD lps nihh spe pulak yg terkena??! haha... kite tungguuu je larhh! kalo ade,, aku citer ehh!! haha.. da la,,! chowww!!! haha...! wslmmmm!!! :)z
LoveHeart <3

No comments:

Post a Comment