Penat + Hepy Gile2! + Best! + Suke!!! :D

 Tahniah tok pakcik akuuu! :) SELAMAT PENGANTIN BARUUUU...! hihihi
*lawa deyhh makcik barukuuuu! <3





oit! slm korang! ermm,,, nak tau x ape yg aku nak citer kali nihhh??? hehe.. aku nak citer sal Perkahwinan Pakcik aku!!! tpi sabtu lps punye citer la..lmbt post.. sory la ye..aku skarang xleh gune komputer sgt... jdi, tu yg nak post story pun jarang.. :) anyway,, ape yg bestnye??? ermmm,,, bestnye sbb...... aku dpt jumpe SEPUPU aku!! tpi skjp je.. :( but aku ttp hepyyyy!!!! coz kitorang same2 jadik bdk bwk hantaran ke umah pengantin perempuan!! hehehe.. hepy deyhh!!! jadik tumpuan uhhh!!! haha.. belah pakcik aku pulak aku kitorang jadik WAITER x bergaji! tpi x pe.. ikhlas punye psl! :) tpi dpt gak duit.. dua ringgit.. hehe.. mmg penat ar arituhh! kehulu ke hilir amek pinggan org yg dah siap mkn,, utk dibasuh.. tmbh air dlm jag yg dah kurang.. ltk cwn2 kalo dah abes atas meja.. nih sume sbb nak buat cam KATERING punye psl.. adoi,~!! tpi xpe! sume cucu nenek aku baek2! haha.. (nak gak puji uhh!) tpi mmg baek pun! rajen2!! haha.. so,, kitorang tlg je lah nenek kitorang! :) penat tuh mmg penat!! tpi hepy lebeyh mengatasi! :))) mmg tuh pengalaman baru utk aku lah!! pakcik aku kate nnti kitorang kawen.. spe lagi nak tlg kalo bkn sedara2 nihh! :D haha.. mlm tuh mase tok bkk hadiah pulak! haha.. mmg klakar habes arhh!! mlm tuhh.. pakcik aku yg kwen tuh mcm biase arhh,, org kawen, dpt cawan je memanjang.. tpi xpe.. da org nak bgi amek je la kan.. :) tpi yg nak jdik citernye.. salah sorang pakcik aku bgi LESUNG BATU kat pakcik aku yg kawen tuhh!! haha.. mmg gelak gegile arh kitorang.. tpi xpe.. coz lesung batu tuh mmg cantek! ade cora cam ukiran.. lawa gile lah! pakcik aku yg len kate LESUNG BATU tuh mahal.. x mcm yg mak aku dpt wak2 mak aku kawen dulu.. (sbb pakcik aku bgi lesung batu gak kat mak aku wak2 mak aku kwen dulu.. ape la.. =,=) haha.. tpi kitorang sume hepy2 je!! even penat giler!!! hepy sgt2.. aku suke ari tuhhh... :))

dah lah! tu je larhh! bye! slm! :D

No comments:

Post a Comment