SAKET HATI! GILEERRR! :'((

Assalamualaikum! Erghhh! Baru blik dri PERTANDINGAN KAWAD tuh! Tpi PERTANDINGAN yg GILER2 TAK ADIL! Hakim dye SEWEL gileeeeeerrrrrrr! Entah mne arhh mate dye letakkk! Series kitorang rase sedeyh sgt2! Sbb kitorang mmg YAKIN yg kitorang boleh dpt tempat ketiga! Tpi! Sbb Hakim tuhh yg BUTA agaknyeee! Kitorang x menang! Tpi PPIM Abdul Jalil yg dpt Tempat ketiga! Padahal PPIM Abdul Jalil tuh KAWAD dyorang TERUK sgt2!!! KAKI NGAN TANGAN TAK SAMA! BERTERABUR! Tpi dyorang dpt TEMPAT KETIGA, kitorang TEMPAT KEEMPAT! Ape kes arhh?!! Serious BENGANG! BENGANG GILE TAU TAK! Sbb ape?! Sbb kitorang buat LAGI BERKALI2 GANDA LAWA dan SERENTAK dri dyorang! KITORANG X BERTERABUR pun KAWAD! Even Formasi n adelahh jalan cam terabur skit2, tpi kitorang mmg patut dpt tempat ketiga! Sbb markah Formasi 30 Markah je,, tpi Markah Dinamik yg jalan2 tuh 50 Markah! n kitorang buat yg dinamiktuhh serious PATUT dpt markah TINGGI! Tpi tah mne letak MATA HAKIM tuhh! SEWEL agaknye?! Abdul Jalil tuhh pulak yg boleh MENANG?! Dah tuhh,, dyorang hantar 4 pasukan n then 3 pasukan menang! Dah tuhh pulak kat situ ramai cikgu2 Abdul Jalil! Tak ke pelik?! Mungkin sbb dyorang nak tgk! tpi x kanlahh RAMAI sgt?! dah tuhh pulak, bile pengacara tuh nak umumkan pemenang tempat ketiga NGO, pengacara tuh TERGAGAP2 smpai tersalah ckp,,! Tak ke pelik?! Erghh! Serious KITORANG TAK PUAS HATI!!! TAK ADIL SGT2!!! :'( Aku blik je umah, terus luahkan perasaan kat mak aku,,! sbb dah x thn rase sedeyh dgn terkilannye,, aku menangis.. :'(( Serious sedeyh sgt2!! TAK ADILLLL! AKU BENCI HAKIM NGO TAHUN NIYHHHH!
Polis ALHAMDULILLAH tahun niyh dpt No.2! :') Tahun lepas No.3,, tah2 tahun dpn JOHAN pulak?! :'D Doa2lahh kan ! :') Amin! Hermm,, tpi sal PPIM tuhh serious aku n dak2 PPIM yg len terkilan dan bengang dan sedeyh sgt2!! TAHUN NIYH SERIOUS TAK ADIL! :'( Kalau betul pun KITORANG mmg TAK LAYAK MENANG? Tpi aku rase PPIM Abdul Jalil tuh lagi BERKALI2 GANDA TAK LAYAK UTK MENANG dri KITORANG! :'((

Kalau korank TAK CAYE yg kitorang buat da lawa,, cume ade skali dua camtuhh je yg salah jln,, xpe.. nnti aku masokkan Video tuhh kat post niyh.. tpi korank kene tunggu arhh,, sbb aku kene tunggu kengkwn aku upload dulu...

K,lahh.. Bye, Assalamualaikum!

9 comments:

  1. yelah . kita dh trget dah . tapi apa boleh buat kan .gucy dulu kawad KRS . target dpt no 3 , tapi aleyh2 nom 1 . rezeki . hehe . tape2 , tak adil kat dunia mana boleh lari . akhirat tggu , betol tak ? chill taw adik :)

    ReplyDelete
  2. yelah . kita dh trget dah . tapi apa boleh buat kan .gucy dulu kawad KRS . target dpt no 3 , tapi aleyh2 nom 1 . rezeki . hehe . tape2 , tak adil kat dunia mana boleh lari . akhirat tggu , betol tak ? chill taw adik :)

    ReplyDelete
  3. :') Hermm,, sdg menahan bengang, sedeyh n terkilannye :') Betul! Tak adil kat dunia kene kat akhirat! :') Tanx sis!

    ReplyDelete
  4. fad~~~ siyes ke ???ISHHH~ geram nyeee! msalah laa judge 2? emm.. but i think u guys did worked harder than last year knn? so, aq un tumpang sdayh jgk.. arap sgt2 korg mng!! tp dh takdir kot? mknenye taun dpn korg kne lamsok lg knnn? :P hehehe.. but tahniah sbb korg dh wat yg trbaik. ! n remeber dat winning is NOT everything! N sorry sgt2 x leyh dtg ~ mmg dh plan nk dtg tp aq kne g ospital last minit kt kl .. so, frust lg ble x dpt tgk korg.. so, in other words... tlg post yeeeee vid kawad korg 2 ! tringin gle nk tgk ! hehe.. :)) -lots of love, imah-

    ReplyDelete
  5. Hermm,, imah.. :'( siyes sedeyh, saket hati, n everythinglahh! tpi bnde pun dah jadi kan, so kite terima jelah takdir tuhan kan? org yg buat jht kat dunia niyhh ade lahh blsnnye kat akhirat nnti kan? nway,, mungkin jgk kitorang ade buat something yg x cukup utk bgi kitorang mng kan? :') Nevermind,, yg penting kitorang da buat yg TERBAEK! n we know ittt! :'DD hermm,, nnti aku masokkan video tuh eyhh? insyaallah :')

    ReplyDelete
  6. 2 laaa.. stiap perkara yg brlaku msti ade hikmahnye knn? so, try to sabar k? next time try harder la .. hehe.. hope ko x laa seday2 sgt n be happy k? N dear~ msokkn laaaa vid 2.. i'm begging u! tringin sgt nk tgk :'((

    ReplyDelete
  7. Hermm,, yes :') Aku da redha dah.. Mmg nak masokkan lahh.. tpi kene tunggu bdk yg rakam vid uh bgi aku vid uh dulu.. sabar eyhh..

    ReplyDelete
  8. okiess.. spe yg rkam weei ??

    ReplyDelete
  9. Hermm,,? ade bdk2 kawad.. antaranye ade arhh bdk baru kelas kita.. :)

    ReplyDelete