23 November 2014

SEM 1 ~ SEM 2.

Assalamualaikum! Rindunyaaaaaaa dengan blog niiii! Haha. Jarang sgt dah update T.T Okay... Takpe-2. Sekarang kita update eh! Hehe. Herm... nak tau satu benda tak? Haha. I'm now in 2nd semester of foundation in islamic studies at kuis! Huhu. Dah masuk semester kedua baru nak update blog! Huarggghhhh.

Classmates aku last semester :* 



Banyak dugaan yang aku lalui waktu semester satu dulu. Result aku walaupun tidak memuaskan sangat tapi tetap alhamdulillah. Jgn berhenti bersyukur. Apa yang kita dapat setimpal dengan apa yg kita usahakan. Kita sendiri tau. Aku sayang dan rindu mereka! HAHA v.v

Semester dua kali ni pula ingatkan dapat kelas yg sama juga. Rupanya dirombak dan kami semua memang berpecah habislah! Sebab dirombak ikut tarikh lahir/ic. Tak ke mcm apa je namanya tu? Yang aku ni sebab lahir bulan 12 memang tercampak jauhhhhhlah kan... Haha. Dapatlah kelas last sekali. Bukan kelas tak pandai tapi kelas paling muda. Haha. *Bangga sekejap* 

Budak kelas aku ada 20 orang, Sepatutnya satu kelas 18 orang je. Tapi sbb ada makhluk-makhluk Allah yang lambat sgt register course, dyorg pun tercampaklah ke dlm kelas aku. Even dyorg lebih tua dari kami yg lain. Yang paling sedihnya... 
Kelas aku: AI/H. 
Pelajar: 20 Orang. 
14 lelaki. 6 perempuan. 
Redha...
Semester dua insyaAllah memang lebih banyak cabarannya. Herm.. Semoga aku kuat untuk menghadapinya dan bijak dalam mengendalikannya. Doakan aku. Aku perlukan keyakinan! Yakinlah wahai diri! Semangat! Haha. 

Kami yang perempuan. Kami sikit dan jadi lebih rapat, Ada hikmahnya. Alhamdulillah... 


*AKU, SYAFIQAH, HUSNA, SYIKIN, AMIRA, ADILAH* 

Okay. Tu je kot. Tak tau nak bebel apa lagi. Haha. *Btw, my birthday is coming soon! 15/12! Hehehehehehe* Assalamualaikum! :)

2 comments:

  1. wah..further study dkt kuis rupanye.. zz dlu lepasan francais kuis.. kos perbankan islam.. all the best ya..

    ReplyDelete