Indescribable feelings...

Assalamualaikum.

Kuis takde air.
So kita balik rumah.

Final exam next week.
So tolonglah study.

Hati rasa sayu.
Tak tahu kenapa.

Rasa nak menangis.
Tapi tahan je.

Kenapa diberi rasa ini.
Kalau bukan untuk apa-apa tujuan.

Masih rasa belum masanya.
Tapi hati menginginkannya.

Lemahnya perasaan.
Keliru hakikat atau nafsu.

Sedih.
Tolonglah...

Penat.
Sakit...

Benda tak besar.
Tapi kacau fikiran.

Hidup jadi tak tenang.
Benci arh...
Apa benda semua ni.
Tak boleh ke hilang dari fikiran dan hidup aku.

Mcm mana nak hilangkan.
Please, its not even time yet.

Insecure dengan hidup orang lain.
Bukan tak bersyukur.

Jealous.
Bukan minta dirosakkan sesuatu itu.

Aku tak tahan.
Mungkin mampu tapi :'(

Serabut dengan perasaan macam ni.
Nak move on.

Dah cuba.
Tapi jatuh balik.

Perlu sokongan.
Tapi kenapa diri masih lemah.

Allahu...
Aku sedih dan sedih...

:'(

Nak cerita panjang.
Tapi tak tau nak cerita macam mana.
Nak buat ayat mcm mana.
Hm..

Dahlah.
Pergi study!

5 comments:

  1. Idk what it is about. but just take it as a challenge maybe, like if they can have/do - why not you? hehehe.
    Night ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. InsyaAllah... Thank you for the advice :') Night :*

      Delete
  2. hi fadh! whenever u feel like crying, the just cry! walaupun kadang-kadang macam takde sebab kan. lepastu mesti lega dan rasa ngantuk. hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi ^^ Huhu, i'll try. Hopefully after that will regain my strength back! Thank you! :')

      Delete
  3. alololo tamau nanges2. buruk hahaha

    ReplyDelete