7 June 2013

Alhamdulillah! I WON It! :'D

Assalamualaikum! Ya Allah! Hepinya akuuuuuuuuuuuuuu! :') Serious! 1st time aku menang GA! Haha, alhamdulillah. Nasib baik Mazni ajak join GA tuh! Hihi, thanks kat dye! Tpi apa-apa pun terima kasih tersangat-sangat dekat Sis Nina sbb dah anjurkan GA niyh n also a lot of thanks utk sponsor2 GA niyh :D Haish! Happy yg teramatlah! Sbb aku pernah join ada satu GA niyh. Dan aku sgt2 berharap yg aku boleh menang, tpi x menang :( Sbb tulah bila tau yg aku menang GA Sis Nina yg niyh, TERover excited sikit! ><
Herm, mula2 tuh, bukak Cbox. Then dpt niyh ↓
Then, aku rasa mcm HEAVEN gila! Haha xD Ya, Allah. Serious Alhamdulillah! Herm, aku pun tgklah keputusannya kat blog sis Nina. Dan lagi satu aku x sangka aku dpt tmpt pertama for the pemilihan berdasarkan random.org! This! ↓

Herm, aku x sangka betullah! *Again* Act, aku x tau apa nak buat lps tuh. Aku pun ikut jelah apa yg disuruh oleh Sis Nina. Aku pun bgilah tau kat sponsor2 utk hadiah yg aku menang.

1st, Sis Farah

2nd, Sis Ifah

And then hantar email kpd Sis Farisha!
Hihi, alhamdulillah! Dah siap semuanya! :)
Herm, now kita tunggu jawapan dri mereka! ;D
Okeylah! Assalamualaikum!

6 comments:

  1. hehe Alhamdulillah rezeki kan. btw tahniah! sentiasa alert dengan sponsor ye. senarai hadiah sy dah list sekali. pastikan dapat okayy ;)

    ReplyDelete
  2. Herm, alhamdulillah :) Hihi, okey ;D

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, rezeki ada tu. congrats dear. ",)

    ReplyDelete
  4. tahniah..akak dh reply email tu :)

    ReplyDelete