19 October 2013

Aku dah graduate! Haha xD

Assalamualaikum! :) Weheeeee! Alhamdulillah hari khamis yg lps, sekolah aku dah buat majlis graduasi utk murid2 tingkatan lima! :) Majlis tu bestlah gak! Even tak gempak pun! Yg penting makanan2 dia sedappppppppppppppppppp! Even makan lambat gilaaaaa. Dalam pukul 5 lebih. Tapi memang kenyanglahhh! Alhamdulillah! Perfectlah! :) Btw, kitorang tak sempat nak bergambar dgn baju jubah x3 Sbb pakai jubah waktu naik pentas je :) Hehe. Herm, sebenarnya aku tgh takde kerajinan sangat nak cerita panjang2. Mood tak kena :3 Just one thing je aku nak bagitau!
Majlis graduasi tu is the best day ever! Semua org dalam keadaan gembira sampai aku harapkan "kan best kalau masa berhenti?" Aku taknak kebahagiaan itu berlalu dgn cepat! Haha, tapi manalah boleh kan? Sbb tu gambar mesti diambil! Biar gambar yang bercerita! Kenangan saat bahagia antara kitaaaaaaaaaaa ♥ Serious aku sangat2 rasa bahagia hari tuh. Org2 yg aku sayang dalam keadaan gembira! Akhirnyaaaaaa! :')
Aku sayang korang sangat-sangat! Terima kasih kerana telah menjadi sahabat aku yang terbaik selama kita kenal! Maafkan segala salah silap aku! Aku sayang korang sangat-sangatttttttttttttttt! :') Apa-apa pun, aku harap kita semua akan dapat buat dgn baik time SPM nnti dan memperolehi result SPM yg gempak gilaaaaaaaaaaaaaa! InsyaAllah! Amin!
Now, let's begin!










Aku masukkan sikit je :3 Sebenarnya ada lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii banyak! Hehe!
Aku sayang korang. Sayang sangat-sangat. Aku bersyukur sangat Allah kurniakan aku sahabat-sahabat macam korang :') Korang banyak mengajar aku erti kehidupan. Memberi aku pengalaman, kekuatan, perasaan. Haha. Semoga persahabatan kita kekal hingga ke syurga Allah SWT. Amin! 
Okeylah! Assalamualaikum! :)

10 comments:

  1. assalamualaikum. hahaha ! cantik la gambar kita XD !! sayang kau gak, fad.. rindu pulak mse graduasi nie. hahaha. aku nk amik gambar2 nie sikit nak simpan kt laptop aku au XD tenkiu !

    ReplyDelete
  2. Akk Teena! Terima kasih! :) Ouh, jubah pakai waktu naik pentas. Waktu niyh dah habis naik pentas. Tak sempat nak bergambar dgn jubah :3

    Iera! Hihi, yeahhhh! Mesti xp Rindu2! :') Wokeyh! No hallah!

    ReplyDelete
  3. welcome ! tp gambar aku x byk pun... hahaha. btw, x pe lh. aku ade gak kt situ XP nt akhir tahun kte amik gambar lg byk dri nie kay XD weh out lu. salam ~

    ReplyDelete
  4. Haha, gmbr kau byk dlm pendrive aku xp Okey2!

    ReplyDelete
  5. bila tengok gambar ni, tiba2 rasa tk sabar pulak nak graduate >< btw warna tudung akak sebijik gila dgn warna jubah kott. hahaha

    ReplyDelete
  6. Kak Mujahidah! Haha, mestiiiii xp
    Mazni! Haha, sabar2 :) InsyaAllah korang punya turn akan tiba jugak! :D Btw, mana tau? Haha ><

    ReplyDelete