#SPM #CANDIDATES! #BATCH96!

Assalamualaikum! Huhu, SPM! Dah dekat gilerrrrrrrrrrrrr! Takutnya akuuuuuu! Entah aku betul-betul bersedia dah ke belum :'( Huhu... Please, doakan aku? Wish me luck eyh korang? 
Ya Allah, permudahkanlah Nurul Fadhilah Bt Solah menjawab soalan SPM dan ingat semua yang di ulangkaji. Semoga dia dapat buat yang terbaik dan mendapat keputusan yang cemerlang. Amin... :')
Thanks korang!
Btw, for those yang ambil SPM jugak! Batch96! All the best for you guys too! Kita boleh buat yang terbaik n dapat result yang gempak punya! :) InsyaAllah!

Gambar penutup.... Haha
Graduation Day #Throwback x'p
Assalamualaikum!

6 comments:

  1. gudluck SPM kak fadhi. all the best. semoga dpt straight A's :)

    ReplyDelete
  2. Thanks Mazni! Amin! InsyaAllah! Doakan akk eyh?! :)

    ReplyDelete
  3. Eh kita sama! Inshaallah straight A's!!!!!
    Hihihihihi
    btw, warna graduasi kita pon hijau T_T

    tak berapa nak cantik. Sekolah lain biru, merah huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  4. Ouh! Haha, Amin!!!! :) InsyaAllah! Haha, redha je xD Btw, amek berapa subjek?

    ReplyDelete
  5. Kita ambik 9 subjek je wak. Budak akaun. Bukan budak science mcm awk kan kan kan? :P

    ReplyDelete
  6. Ouhhhhhhhhhh ! Sama mcm kwn kita :) Kita amek 11 subject! Sains agama ;D Susahhhhh T.T Haha

    ReplyDelete