Akhirnye,, Berpisah jgk :'((

Assalamualaikum,, Hermm... korank, Iera kwn baek aku dye tukar masok kelas Lukisan Kejuruteraan, same kelas ngan Aini... Sedeyhnyeee! xdpt lahh kitorang nak pegi kelas sesame, duduk dlm kelas sesame, rehat un entah sesame ke x..! Arhhh! Sedeyhnyeeeeee!!!!! :'(((( Dye tukar sbb dye takot x dpt bwk byk2 subjek... Hermm,, nak x nak aku kene terima gak,, coz nni kang kalo dye stay, tpi dye x leh go on,, x ke rosak result dye nnti,,?? :/ hermm,, Sedeyh sedeyh sedeyhhhh! :'(( Imah ngan Syu pun x tau lahh dyorang jadik pindah ke x?? Imah kate kalo dye x dpt BSP, dye tukar kelas masok kelas len yg aliran arab but xde sains,, Hermm.... Syu, aku x tau... dye x ckp pape punn... :/ Iera,,,,!!!! sedeyhnyeee akuuuu!!!! Mak aku kate, maknenye Allah dah sampaikan lahh mase tok aku blaja idup berdikari,, sbb tuh Allah pisahkan aku ngan Iera kelas len2,, Hermm,, Setiap yg berlaku ade hikmahnyee... Aku kene kuat... haha,, Lps kelas kan leh jumpe jgk Fadhiiii! Chill larhh! Hermmm,,, Korankk,, ramai tau x yg mungkin pindahh,, sbb nmpk tadi kat kelas cam ramai je yg dpt BSp? entahh lahh,, kalo x dpt, tgk2 mcm dyorang tunggu result MRSM pulakk,,dyorang mohon due2 skali kott... entahlahh kann! nnti kelas tuhh kosong je,, da skit,, lengang je,, xde kecoh2 or gurau2 lagiii!!! Sedeyhhhnyeee!

Esok da start cuti skolah,, Byk betul lahhh! Cekgu tinggalkan AMANAT-2 kat kitorang! byk2,,! Add Math! Math! Bm! Chemistry! Syariah! Chemistry! ape lagi eyhh?! entahh lahh! kene cek balik niyhh! Habes kalo x siap!! Hermm,, dahh lahh,, nak gi beli brg!

Bye2,,! Assalamualaikum :']

No comments:

Post a Comment