5 January 2012

Hari Pertama da buat aku CUAKKK! Adoi~!! *smlm

Assalamualaikum! Korankk! nihh aku nak bgitau ape yg jdikkk pada hari pertama aku masok skolah as Form 4 nihh! >< haha,, actually nak post smlm, tpi tah npe line streamyx kat umah aku nihh tetibe xde line.. sewel kot.. haha,, watever lahh! Okeyh! blik pade citerr.! Ape yg jdikk? Korankk nak tauu? Mehh aku Citer..! >< Huhu,, Ok, first aku dtg lambat,, huahuahua... dipendekkan citer,, lps da perhimpunan sume tuhh,, cikgu sebut nama bdk2 n bgitau kelas mane yg dyorang masokk,,

Aku , Syazie , Imah , Syu dpt stay arab.. *Murni
Atun , Fuza , Fana masok Kelas Akaun *Amanah
Aini , masok Lukisan Kejuruteraan *Harmoni...

huhu,, berpecahh arhh kitorang,, oklah.. da tau kelas tuhh,, ape lgi.. masok la kelas,, nak tau x kelas BARU kitorang cmne?? Terukk Gileee! cam Tongkang Pecahhhh tauuu! guru kelas kitorang un suh lahh bersihkan,, tgh2 bersihkan tuhh... ><

Aku tgh ckp ngan Syu,, n then tetibe Syu ckp kat aku smbil tunjuk tepi kerusi aku.. "Weyhh,, Fad.. Katak,," n then dye terus BLAH... Aku ape lgii! da melompat arhh! cabutt lariii! coz aku mmg xlehhh dkt ngan katak,,! Fobia2..! Geliii tau x!!! terkejut tol lahh aku wak2 tuhh,, da aku larii tuhh, leh pulakk katak uhh ikot.. Ya Allah,,! wak2 tuhh Tuhan je lahh tau betapa geli + takot nyee akuuu!!! n then naseb baekk katak uhh blah gakk,, da tuhh dyorang un buanglahh katak tuhh kat luar... lpstuhh aku un kebelakang lahh... tetibe ade kwn2 aku yg len menjerit.. aku da cuak! x pikir ape,, terus aku cabut lari kuar dri kelas...! tau x ape bnde yg buat dyorang jerit tuhh?? KATAK jugakkk! Ya Allah,,! mne aku x cuak nak masok n then blaja dlm kelas tuhh? Gileee arhhh!!! sabar je...! mmg lps uhh aku alwayzz berjage2 arhh,,! haha.. lawak2... =,='' Hari Pertama aku da dpt Pengalaman yg sungguhhh2 INDAHHH! grrr!

Okeyhh! sambung citer blikk! bdk kelas aku a.k.a kelas arab campur wak2 Form 4, Harmoni n Nurani... tpi ramai Nurani yg masokk,,, Harmoni sikit je.. arhh bialah! okeyh! nak tau something x?? First day ade 4 org dak laki ngan sorang dak pompuan yg baru masok.. n salah sorg dri dak2 laki uhh,,, ade sorg yg rupenye mcm EX aku yg dahh pindahhh tuhh! siyess! sume ckp cam uhh! just dak laki nihh muke dye nmpk lagii baek lahh,, n dye mmg pendiamm unn,, mungkin sbb baru lgi kot... haha,, entahhlahh... dak baru yg pompuan tuhh pulakk dok sebelah akuu,, dye dulu skolah kat Gombakk Setia,, but pindah sini dok ngan mak dye... n nak tau lgi x?? Syu kan alwayz msg ngan ex aku tuhh,, n then smlm Syu ckp yg Ex aku tuhh,, kim slm,, dye kate dye nak jumpe aku,, but x sempat... n ade lgi dye ckp... but BIARLAH RAHSIEEE! haha.. ;P
Ari nihh pulakk,, ade sorg dak pompuan n sorg dak laki yg masokk,, dak laki uhh.. muke dye COMEL! huhu,, n putihh gakk! :D haha,,

Dah2.. stop sini duluuu! bye2...! Assalamualaikum! :)

No comments:

Post a Comment