haha,, keciknyeeee duniaaa....

Assalamualaikum! :) haha,, korank? :D ape aku nak ckp nihh? haaaa.... korank nak tau x????? bdk baru kelas aku yg aku kate comel n muke putihhh uhhh,, rupe2nye.... xDDD
haha,, xde ape2 punn... just tdi aku usha arhh fb dye,, HAHA!! korank nak tau x??? aku usha2 lahh gmbr dye,, n one of the photo2 dye..! aku tgk satu tuhh,, mcm pernah ade blogger laen citer sal dye...!!! SIRIES!! aku x tipuuuuuu!!! seingat Aku Larhhh! tu aku kate,, keciknyee duniaaaa nihhh! betul2 lahh aku x sangkeee...! blogger tuhhh citer yg "mamat muke comel a.k.a bdk baru kelas aku nih" sukeee tgk blog dye,, n blogger tuhh ade letak gmbr dye... but aku x ingat sape blogger tuhhh...! tuhh yg skang nihh aku still mencarikkk! HAHA,, lawak lahh! xD blogger tuhh mungkin kwn skolah lame dye dulu kot... ape yg membuatkan aku yakin bdk baru tuhh yg diceritakan oleh blogger tuhh,, sbb.... tgk nih!



da tgkkk? ermm,, aku yakin dye,, coz dri ayat dye kat ats tuhh mcm dye suke tgk blog org? haha,, entahhlahhh weyhhh!
#eyhh korank,, hehe... diam2 je tauu.. aku nak buat sesi kutok mengutok skit nihh... ;P
aku kan usha2 gmbr dye....... HAHA,, mamat tuhhh rupe2nyeeeee budak yg suke (SS)-SyokSendiri- jgkkkk eyhhh! Kahkahkah!! klakar doe aku tgk gmbr2 dye kat FB...! hikhik!
*Bdk baruu! sorylahh aku kutok ko..! gurau jeee! ahax~!! xD

Okey! bye2..! lagi lame aku melalot, lgi byk dose aku dpttt! Stop sini duluuuu! Assalamualaikum! ;P
HAHA...xD

No comments:

Post a Comment