28 December 2012

PENAT TAPI HAPPY! Huhu :p

Assalamualaikum :p Penatnyaaaaaaaaaaaaaa! Smlm pergi jln2 n shopping satu hari tak berhenti2 dri pagi hingga ke malam! Penat gilerr woooo! Lenguh kaki n bdn sumeee :3 Huhu xp Herm, act, kitorang shopping niyh pun sbb makcik aku dtg rumah aku, *mmg setiap hujung tahun dyorang dtg*Okey, mula2 tuh kitorang ingat nak pergi Alamanda je, so, pergilahh. Mak aku pun lagi sukalahh, sbb dkt dgn rumah je, n mak aku tau tmptnya.. Bukan ape, sbb ayah aku xde, so mak aku yg drive sorg2 bwk kitorang 8 beradik ><' Mne mak aku x risaunyee.. Huhu, dah pergi tuh, tetiba takde taman game2 yg pakai token tuh, So, last2 pergilah /EON kat Klang nun jauh disanaaaa! Haha, semuanya sbb makcik aku mmg selalu bwk anak2 dye pergi tmpt game mcm tuh, kalau pergi shopping. Adik2 aku pun join sekaki lerrr! Huhu xp Herm, mak aku jgk yg guide makcik aku tuh utk ke Klang tuhhh, huhu. Tawakal jelahh waktu tuh, berdoa agar tak sesatttttt :3 n Alhamdulillah, tak sesatttt ><

Then, kitorang pun dah masuk dlm shopping complex tuh n mencarik2 lahh dimananya tmn game tuhhh. Waktu masuk tuhh, fuhhhh! Ade lebih kurang 5 pokok krismas! N mmg lawalahh dyorang hiassss! Huhu, ade yg warna biru, putih, n mcm2 lagilahhh! N ade jgk satu pokok yg paaaaaaaaaaalinggggggggg besarrrrrrrrr xD Serious tinggiiiiii Haha x3 Jalan punya jalan punya jalan, jumpalah jgk akhirnya tmn game tuhh. Then dyorang suma mainlahh. Aku la gi solat zohor dulu ngan mak aku. Dah tu,kitorang gi mkn pulak kat food court dye... Waktu mkn tuh, tawakal jelahh dgn halal x halal mknn tuh, sbb byknya mamak n indon2 je yg sediakan.. :/ Hermm, dah mkn tuhhh, mulalah bershoppingggg! Kitorang belilahh alat tulis sumeee, berjalan sana siniiii! Penat woooo! c)x Dahlahh aku pakai kasut tinggi -_- Sabar jelahhh! Adik2 aku pulak dok sebuk2 beli alat permainan, apelahhh -,- Dah tuh, kitorang gi solat asar n then nak blik. Sekali dah kat luar shopping complex tuh, dah maghrib. Masuklahh blik, solat maghrib pulakkk. Dah tuh baru blik.


Then kitorang singgah kedai makan kat bangi pulak, makan malam :) Huhu, kat kedai tuh, kitorang dpt meja spesialll! >< Mmg ramailahh org yg mkn kat situuu, kitorang dpt meja spesial tuh pun sbb .... Cerita dye mcm niyhh --> Ayah aku kan x ikut kitorang beli brg, so mak aku mintaklahh ayah aku gi kedai mkn tuh dulu, n order mknn. Then ayah aku pergilahhh, dah pergi tuh, pelayan kedai tuh tanyalahh " Berapa org bang?" Ayah aku jwblahh " Dlm 20 org" Pelayan tuh pun cam terkejut, then dye fikir2, mne nak duduk niyhhh... Then tetiba dye tanya ayah aku, "Meja bulat takpe ke bang?" Ayah aku pun katelah takpe.. Then dye ngan pelayan2 lain pun siap2kanlahh meja2 tuh n siap ade alas meja + kerusi yg mmg berbeza dgn meja lain lagiii! xD Haha,, kitorang smpai tuhh, rase mcm VVIP jehhh! xD Sbb duduk meja yg berbeza gilerr dri org lainn, org lain meja petak n biase2 jelahhkannn. Tpi segan pun ade >< Yelahh, konon 20 org,, tpi ramai ngan bdk2 kecik jehh! HAHA xD Lawakk jehhh. Act, sblm kitorang smpai tuhh, ade dah ramai yg nak duduk kat meja2 yg ayah aku dah tempah tuhh, but dilarang oleh pelayannn, huhu. Smpai ade satu family tuh, elok2 dah ade tmpt duduk, dye nmpk meja yg ayah aku tempah tuh, then dyorang gi kat meja tuh, n then pelayan tuh kata dah ade org, then dyorang patah blik kat meja awal dyorang, then dah ade org amek meja dyorang tuhhh. Kesian kat dyoranggg. Huhuuuu.... >< Herm, makan punya makan punya makan, kitorang pun baliklahhh! Herh! Mmg penatlahhhhhhhhhhhhhhhhh c(x But gembiralahhh gak sbb dpt jalan2 ngan sepupu :) Lama tak jumpaaa. Huhu xp *Kitorang pergi berbaju kurungggg* ><


P/s: Gmbr Tak Lawa Pun :3
Herm, Klahhh! Thats All! Assalamualaikum! x'D

No comments:

Post a Comment