31 December 2012

Sad Or Happy? Its Just A Memories Now :')


*Awal Sikit Updatenyaaa, Muehehhehe*
Assalamualaikum! >< Wuhuhuhuu! Alhamdulillah, kita dah sampai ke pengakhirannya 2012! :D Dan insyaAllah akan bertemunya dgn permulaan 2013! Herm, ape yg diramalkan oleh para2 saintis kononnya 2012 niyh kiamat, dgn masuknya 2013 niyh, dah terbuktinya andaian dyorang semua tuh tak betul! :) " Sesungguhnya Kiamat Itu Berlaku Hanyalah Apabila Semua Yg Beriman Sudah Dicabut Rohnya Walaupun Hanya Secebis Imannya :') " Allah taknak bagi hamba-hambaNYA yg beriman merasai teruknya kiamat itu. Dan kita sendiri pun tak tahu bila dan bagaimana kiamat tu :') Subhanallah, Allah itu mmg Maha Pengasih terhadap hamba-hambaNYA yg beriman :')
 

Okey! Ape antara kenangan 2012 aku? Gembira yg byk ke, sedih? Huhu.. Aku sendiri pun tak tahulahh, Butttttttttttttttttt mcm byk yg sedih je? Eyh, ke gembiraaa? Herm, don't knowlahh x'3 Aku ingat tahun dpn aku nak sediakan dua balang bekas, utk isi perkara gembira n sedih aku :') Huhu, then hujung tahun kita tgk, mne yg lagi byk x3 K, ape lagi nak tulis eyh? Hermmmm, semoga setiap yg perkara yg berlaku dlm tahun 2012 dan tahun sblm2nya juga, dpt diambil pengajaran, hikmah, dan dijadikan panduan kita utk masa2 seterusnyaaaa :')) InsyaAllah! *K, Ayat Aku Berbelit* ;/


Haaaa, Utk 2013 niyh, aku harap sgt......... 
  • Dpt berubah jadi seorang muslimah yg solehah, anak yg solehah, pelajar yg bertanggungjawab, dan hambaNYA yg bertaqwa dan sepenuhnya beriman :') Amin Ya Allah...
  •  Aku jgk harap dpt berubah ke arah kebaikan, sikit demi sikit smpai berbukit >< Hehe, takdelahh. Maksud aku always berubahlahh sampai cukup seratus peratus dan istiqomah! :) Huhu, InsyaAllah... Same2lahh doakan aku eyhhh? xp
  • Memandangkan aku pun dah SEVENTEEEEENNNNN y/o So..... aku harap sgt agar aku rajin belajar, fokus dkt SPM, dpt the best result! N of course dpt gembirakan mak ayah n family akuuuuuu! :'))
  • Aku jgk harap semoga byklahhhhhhhhhhhhhhhhh perkara2 gembira yg boleh aku buat sebagai kenangan akhir tahun as a pelajar sekolah x') *Tak percayanyaaaaaaa* 
  • N semoga xde langsunglahhhhh perkara2 sedih yg berlaku x'( Kalau mmg nak ade pun, kuranglahh :'p Huhu...
 Herm, k! So.... Assalamualaikum 2013 ! Waalaikummussalam 2012 ! :')


#Ayah aku ajak gi tgk bunga api, but aku pun dah takde mood + mls.. Herm, takpelahhh, tak pergi pun ;"/ K,lahh! Bye, Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment