Sukan terakhirku as pelajar sekolah? :'p

Assalamualaikum!
Weheeee! Alhamdulillah, pada 6/7/2013 yg lalu berakhirlah sudah sukan tahunanku as a pelajar sekolah T_T Sedeyh pulak rasa :') Hihi, tahun last aku kan? Mana tak sedeyh? Dahlah sukan tahun niyh kwn2 aku ramai gak yg x pergi. Kira x syok sgtlah :/ Herm, tapi takpe. Sbb ade CAMERA ATUN, terubat jugaklah sedeyh aku tuh xD *Lepas Gian* Haha, k. 
Herm! Tahun niyh punya sukan, keputusannya mmg kitorg semua dah boleh agak dah pun sbb tgk dri.... keputusan2 sukantaralah! N yes, PERDANA still no 4. That's mean yg LAST. Huuuu, sedeyh jeeee! Haha x3
Keputusannya:
1st SATRIA
2nd WIRA
3rd SAGA
4th PERDANA

Niyh muka happy budak Satria ↓ 


Muka sedeyh kamiiiii :3


Btw, utk OLAHRAGAWAN dan OLAHRAGAWATI pun di bolot oleh SATRIA, mana dyorang tak menang?


 Haha, tahniahlah utk dyorang dan utk rumah2 sukan yg lain jgk! :) Walaupun PERDANA kalah, aku tetap setia kepadanya. Hahahahah xp Tpi syg jugak tahun niyh utk PERBARISAN, PERDANA tak berjaya menang. Tpi dirampas oleh WIRA! Huhuhu T_T Kwn aku, TIRA sukalah dye sbb perbarisan WIRA yg menang. Mana taknya, dye dok berusaha giler2 menyiapkan maskot ayam utk rumah sukan wira tuh xp Haha, tahniahlah utk kau TIRA. Tak sia-sia kau bertungkus-lumus utk tahun akhir kita niyh :')
Tahun niyh, cikgu ada jemput budak dri SMK JLN 3 utk masuk acara lari 4 X 100 rasanya. N yeah, dyorang mmg lari laju :3 Kalah budak sekolah aku x3 *Dyorang nmpk smart arh waktu lari* Muahahahaha xD K.
Herm, aku malas nak citer panjang lagiiiii! So, apa tunggu lagi? Usha jelah gmbr kat bawah niyhhhh! :D
*Credit to ATUN* Thanks weyh! ;)




























Okey, sikit je! Sbnrnya byk lagi. Tpi aku pilih yg nak masukkan je, n Atun pun bagi  sikit je gmbr :/
Haha, semuanya gmbr yg tah pape je muka. Wateverlah! Okeylah! Assalamualaikum! :')

2 comments: