8 July 2013

Ya Allah! Rasa nak menangis akuuuuuu! :'(

Assalamualaikum!
Ya Allah, serious aku rasa nak menjerit! Menangis! Bengang! Pelik pun ye jgk! :3
 Baru je tadi aku baca post ttg blog kena remove oleh google dekat entri Kak Nabila, tau2 je. Aku punya pun terkena! Waktu tuh aku rasa Ya Allah! Inikah dugaan buatku! So, aku pun bersusah-payahlah mencari jalan penyelesaiannya! :') Alhamdulillah! Dah okey balik. Serious rasa nak luluh jantung aku niyh bila tau blog aku x leh bukak! Dahlah blog niyh dah dikira suku dri nyawa aku! Alhamdulillah sgt2lah dah okey! Hope yg dah terbukak blog aku tuh, tpi x boleh. Dptlah bukak lgi sekali link2 yg aku bagi kat korang tuh. Thanks dekat blogger2 yg post2 cara utk selesaikan masalah niyh. Thanks sgt2.
Btw, siapa yg terkena jugak tuh. Aku usha blogger2 niyh punya cara :
One
Two
Thanks to them!
Thanks to him too : Three
Okeylah, Assalamualaikum :')

5 comments:

  1. Alhamdulillah dah kembali ok kan?.. memang rasa gembira bleh tengok blog kesayangan muncul semula!

    Salam ukhwah yer.. ;)

    ReplyDelete
  2. keep calm and stay cute..hehe

    ReplyDelete
  3. wuu bahayanya. nasib baik blog akak boleh bukak balik :/

    ReplyDelete