30 December 2013

Gembiraaaaaaaaaaa! Rinduuuuuuuu!

Assalamualaikum! Weheeeeeeee! Happynya akuuuu! Haha. Sbb apa? Hermmmm, serious aku rasa happy! Happy sangat sebab dapat jumpa geng aku. Even tak semua dpt jumpa :3 But, aku tetap happy! Tadi gelak-gelak je memanjangggggg xD Aku rindu dyorang sangat-sangat! Gelak ketawa kitorang! Usik-mengusik! Serious aku rindu semua tuuuu! Hihi, memang banyak betul kitorang gelak2 tadi! Especially bila sentuh bab PLKN and bab berat badan! Haha xD

Okeyh! Sebenarnya tadi aku ngan geng2 aku kitorang buat gathering mcm tulah. But yg dtg 6 org je. Lagi 2 tak dpt dtg. Ada masalah. Herm, tapi takpelah! Tetap happy! Haha, kitorang buat gathering ni pun sbb ada dua org dlm geng aku yg terpilih utk PLKN! Haha, so kitorang pun ingat nak jumpalah dyorang sebelum 3 bulan dyorang menghilang. Haha. Yg terpilih tu USWATUN and FARHANAH. Haha, kesian dyorang! xp Nasib aku tak terpilih! Muahahahaha. Tadi mmg kitorang kenakan dyorang habis2lah! Hahahahhaha. Kitorang gathering kat kedai makan dkt dgn rumah Atun je. Dkt dgn sekolah jugak. Haha. Lepas makan2 tu lepak kat padang then ambik2 gambar! Yg memang kewajipan yg mesti dilakukan xp Hahahaha. Dah tu balik. Tu jelah! But even sekejap pun, serious aku happy! Happy sangat2! Aku rinduuuuuuuuuuuuuuuu dyorang sgt! Kan best kalau semua dpt gather. But ni pun dah cukup Alhamdulillah :') Hahaha.
Okeylah! Dah habis membebel, tgk gambar pulaklah xp *Semua kaki gambar* HAHAHAHAHA Yg best partnya! Kitorang semua pakai pink/merah! Atun sorg je yg pakai colour lain! Haha, padahal tak rancang apa2 pun xp





Ni nak tulis nasihat untuk ATUN and FARHANAH!
Korang, jaga diri elok2 :) Kat sana tu maybe banyak cabaran yg akan korang lalui. Cabaran fizikal, mental, and iman korang! Jaga pergaulan, fikiran, kesihatan, hati and yg penting jangan tinggal solat! :) *Tak tau nak ckp apa dah* Hehe, apa-apa pun. Ada hikmahnya korang terpilih tuh! Haha, InsyaAllah. Redha dan tawakal je k? Hihi, AKU SAYANG KORANGGGGGG! Take care :')
Okeylah! Assalamualaikum!

2 comments:

  1. alaaaa datang kat area rumah saya tak bagitau pun, kalau tidak boleh jumpa kak fadhi xp
    dahlah tahun depan tak dapat jumpa dah, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, akk memang tau rumah Mazni kat situ! Akk siap tanya Kak Atun sekali mana satu rumah Mazni. Tapi tkknlah akk nk gi jerit panggil Mazni pulak kan? Hahaha. Sorryyyyy. InsyaAllah ada jodoh jumpa lagi nnti. Haha ;)

      Delete