HURT


















I'm really hurt, my friends.

15 comments:

  1. hey hey what happened?
    if u need someone to talk to? u can talk to me? :) <3
    jgn la sedih2 okay? HUGS!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu. Thanks for asking babe! Really appreciate it. But its okay TvT InsyaAllah i'm trying to be okay :'D XOXO :*

      Delete
    2. Betul ni??????????????????!!!!!!
      Hmmmm okay then :) <3 hugs!!!

      Delete
    3. Betul... InsyaAllah... Huhu x'3 :*

      Delete
  2. i hope you feel better soon :)

    ReplyDelete
  3. Sayangku.. kenapakah ini.. sedih aku baca gambar2 kau uhuk. Kalau sedih meh story nan aku. Ke aku penyebab kau sedih nieee. Btw cantiknyaaa blog kauuuu. Aku bukak dekat fon nie. Jealous2 hahahahaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahah. Ya sayangkuuuu v.v Herm... sedih kannn... nak jumpa kau pun jarang skrg niii. Iskk iskk... hahahahh. Cantik? Terima kasih >< :*

      Delete
    2. dah bukak dekat pc. aku suka header kau weh. kemas yang cool ! cantik. buatkanlah untuk aku jugak uhuks.. bila nak jumpa nie ? Lanje kita makan la. aku tgh sesak matawang skg nie hahaahah ><

      Delete
    3. Ouhhh. Suka header ke. Hahahaha. Header tu org lain yg buatkan x3 Habehh aku tak sesak ke. Hahahaha

      Delete
    4. hahaha. kau tolong buatkan header aku la. huduh sangat pung blog aku. aku tengok pun tak selera =="

      Delete
  4. nape ni??? istighfar banyak2 key... anyway jom cuci mata kat blog sayaa

    http://wanieseuk.blogspot.com/2016/01/songket-sarawak-preview-part-2.html

    ReplyDelete
  5. Hey hey what happen babe? Need someone to talk about or sharing? ^^

    ReplyDelete