3 December 2011

2 Dec ! Hepy Befday My Dear Umi !

Assalamualaikumm! :) hehe,, hye guys! looks like 2 Dec for this 2011 telah "menghilangkan" dirinyee,, haha...
ok larhh,, nak tau x ape yg jdikk pde 2 Dec nihh? haha,, 2 Dec nihh befday my lovely umi! :) yg ke-41..! hihihi,, aku nak wish kol 12 pgi, but mak aku da tido.. so, aku wish lmbt larhh *gare2 aku bgn lmbt gak >< haha,, k, dipendekkan cerita, aku tanye larhh umi aku, x smbut ke befday? haha,, *nak tanye tuan punye befday gak! =,='' hehe,, aku tanye, larhh x sambut ke? umi aku pun jwbb,, entahh.. ayah kate ayah ade mesyuarat mlm nihh.. aku punn,, larhh! xkan larhh x smbut..? :( lps tuhh,, umi aku tanye larhh ayah aku,, ade mesyuarat ape mlm nihh? ayah aku kate mesyuarat masjid... umi aku cam da frust.. aku pun pelik,, xkan larhh ayah aku xnak smbut kott? pastu,, umi aku tanye lgi,, mesyuarat ape mlm nihh,,? last2 ayah aku jwb larhh ade perlawanan badminton.. mak aku punn,, "ouh,, ayah kawen dgn badminton.." pastu mak aku terus kuar dri bilik,, pastu tetibe,, ayah aku pusing, pandang aku, tanye.. " umi suke kek ape??" haha, aku jwb larhh,, "cheese kek kot.." ayah aku kate lgii,, " kek coklat?" aku jwb larh,, "umi x kesah... :)" haha,, ayah aku xkan pernah x smbut larhh befday isterinye yg tercinta tuhh! :) lps tuh,, ayah aku kate larhh,, "nnti ayah blk dri men badminton, ayah beli,, tpi jgn bgi tau umi.. kite buat surprise..! :)" haha,, aku ape lgi.! ok je larhh!! ok sgt! :D
n thenn....kol 10 lebeyh cam uhh,, ayah aku blk,, pastu kitorang bwk kek masok bilik, smbil uhh ayah aku tutup suis utama rumah,, *cam blackout larhh.. haha.. mak aku pelik,, lpstuhh... kitorang pun nyanyi larhh lagu Hepy Befday! :) hihi,, mak aku senyum jerhh.. :D haha...

kek umi aku kat bwh nihh! tpi hiasan dye da kene cilok ngan adeq2 aku dulu larhh... hehe..
---->

n that's it! my mother befday! :))
Hepy Befday Once Again Umi.. :)
May Allah Bless U Alwayss,, Panjang Umur, Murah Rezeki n Selamat Melahirkan Adeq Yg Ke-8 nntiii.. :))
Love You Mom.. <3

ok larhh.. bye! wslmmm.. :)
LoveHeart <3

No comments:

Post a Comment