21 December 2011

Wowowo~!! Gile arhh! x penah2 lgiii!

 K,!! Assalamualaikum!! ermm,, ape yg x pernahh tuhh? Ha,,,,! mcm nihh! tdi.. kat kwsn umah aku nihh! betul2 tepi umah akuu! tetibe je ade due org laki nih,, mule2 dyorang naek keta,, pastu tetibe aku dgr ade org gaduhh.. aku pun intai arhhh ikot tingkap..! aku nmpk ade sorg laki nihh dye ketuk dpn kete uhh n dye jln smbil menangis n smbil ckp "Kau x Puas Hati ngan Aku kan!!" n then kete uhh terus kedepan smpai arhh berenti dpn umah sorg pakcik nihh.. aku un intai arhh lagi.. tgk2,, dyorang da bertumbukk! atas jlnn! sume adeq2, ayah ngan bibik aku skali tgkk! mmg gile arhh tgk dyorang gaduhh uhh! takott gileee! lpstuh pakcik yg dkt umah dyorang stop tu un keluar.. dye ckp something tpi aku x dgr sgt,, coz jauh.. but yg pasti dye leraikan bebudak yg gaduh tuhh arhh... n then salah sorg dri due laki yg gaduhh uhh,, dye blah,, smbil ckp "Hormat sikit org yg lgi tua!!" n then dye terus blahhh x tau gi mne,, yg lagi sorg nihh,, menangis smbil peluk Pakcik tuhh,, *kitorang panggil Pakcik Ghani... Pakci Ghani un tenangkan la dye,, tpi x lame lepastuhh tetibe je dye merengus.. kuat lakk uhh! Pakcik Ghani try lpskan pelukan laki uhh dri bdn dye,, n then bgi dye minum air.. lps tuhh laki uhh dok kat jln..  dipendekkan cerita, x lame lps tuhh.. Pakcik Ghani nak masok rumah,, dye jerit.. "Atokkk!!!!!" *laki uhh panggil Pakcik Ghani atukk coz Pakcik Ghani mmg da tua...  pastu entah cmne *aku x nmpk dgn jelaz sgt.. Laki uhh gi serang umah Pakcik Ghani.. habes hancur pintu rumah Pakcik Ghani,, laki uhh kerjakan... sian kat isteri Pakcik Ghani... n then Pakcik Ghani panggil ayah aku,, *coz ayah aku Ustaz.. tuk suruh tenangkan laki tuhh... n tuk kol POLIS... ade la mcm2 lagi terjadi... aku malass nak tuliss,, hehe.. but laki tuhh jadikk cam ORG GILE or mmg GILE...  asal dye nmpk je kete or moto yg lalu,, dye kejar..! n then menjerit or merengus,,, x pun kalo kete tuhh x gerak,, mcm kete ayah aku yg ade dpn umah.. dye akan ketuk,, kuat gile lakk uhh! *sian kete ayah aku.. entah kemek ke tidakk... k, lpstuhh smpai arhh satu mase nihh,, dye nmpk satu moto tgh jln,, n then dye gi kejar,,, n pde wak2 tu jgk POLIS dtg,, Polis maken kedepan, dye makin kebelakang... smpai lahh tepi umah aku blikk,, dye kene kepung ngan Polis,, n then kene gari... lpstuhh dye terduduk.. org KG un sume gi tgkk....n then ade la yg disoal siasat mcm ayah aku n Pakcik Ghani,, beberapa puluh minit lpstuhh kete polis dtg,, n then dye dibawak ke balai polis...

Laki tuhh org kate dye minum arak,, n isap dadah,, jdi dye jdi x betulll...

Bwh nihh ade gmbr yg aku tangkap senyap2 celah tingkap.. hehe,, ;P
#muke laki uhh x nmpk sgt,, but dye yg pakai baju putihh n yg dok atas jln..
#yg pakai bju kuning uhh ayah aku.. hehe












Teruknye bahana dadah ngan arak nihh,,, Ya Allah... aku da nmpk dpn mata aku sendiri org tuhh jdi mcm mne,,, Ya Allah jauhkan lah aku dri najis arak & dadah itu, Ya Allah...

Erm,, what a very tragic day kat Teras Jernang hari nihh.. bahaye betull....
Oklarhh,, aku stop smpai disini je,,!
Assalamualaikum! :)

BlueHeart :D

No comments:

Post a Comment