19 December 2011

Contest: Gambar Cool.!

Assalamualaikum! :) okeyhh... skarang aku nak join another more contest,, haha.. saje try2.. ni contest ke-2 aku join... :) 

Klik Here ! :)

N now the Syarat2,, haha ;P

  • mesti ade BLOG
  • warganegara MALAYSIA
  • buat SATU ENTRY dengan tajuk CONTEST : GAMBAR COOL.! berserta SEKEPING GAMBAR :)
  • taruk BANNER di atas 
  • tag 4 orang kawan atau lebih 
  • jangan lupe tinggalkan LINK korang pade ruangan KOMEN :D 
gambar yang korang taruk dalam entry tu akan di ambil dan di nilai oleh admin untuk menentukan pemenangnye..
tolong pastikan gambar tersebut boleh di ambil..atau korang bersertakan link gambar pade ruang komen :)
N That's the Syarat ! :)

Now, aku pertaruhkan gmbr nihh! >_<
Kalau nak tgk lgi dkt, just klik here! :)

Yg berbaju sekolah tuh,, bestfriend akuu,, n yg bertudung coklat tuhh aku larhh.. wak2 nih aku ade something like Pertandingan Pakaian Muslimah.. haha,, n then saje2 je larh amek "kesempatan" snap2 gmbr sblm pertandingan uhh.. n like korank sume nmpk,, >_<  bestfriend aku nih act herself like she is my BodyGuard! haha,, just look at her FACE ! >_<

N lastly! ermmm,,, I want to Tag this to....
Tyra , Amir , Nik , Sofiah ! :)

Tanx! :D

No comments:

Post a Comment