20 December 2011

Ya Allah...!!! semoga mak & adeq ku selamat.... Amin,,, Insyaallah...


Assalamualaikum korank! Ya Allah! mak aku da kene masok WAD BERSALIN tuhhh! k,, mmg larhh da lame mak aku masok hospital,, but mak aku kene thn je,, x rase saket nak bersalin lgi,, coz mak aku mmg susah nak rase sket tepat pde wak2 bersalin sepatutnye... but mlm nihhh,, 20/12/2011.... insyaallah smpai mase tok mak aku bersalinn,, coz doktor nak pakse mak aku,, masok ubat... Ya Allah semoga mak aku dan adeq aku selamat.. Amin..... Permudahkan lahh ibuku Ya Allah... Panjangkan lah umur mereka... Berikanlah kekuatan kepada Ibuku dan adeqku Ya Allah.... :]

Insyaallah mak aku bersalin mlm nihhh,,, kalo diizinkan Allah...
Doakanlah mak dan adeq aku selamat... Amin..
#x sabar nak dpt adeq baruuu!!! :))
Just waitingg n keep going berdoa,, insyaallah... Amin...

Assalamualaikum..
BlueHeart :D

No comments:

Post a Comment