21 December 2011

Alhamdulillah!!! :'D

Assalamualaikum!!! korankk!! aku tgh hepy sgt2 nihhh!!! alhamdulillah! pukul 12.30 pgi tdii mak aku selamat melahirkan adeq aku yg ke-8 !! :')) bersamaan 21/12/2011!! alhamdulillah!! terima kasih Ya Allah kau telah makbulkan doa akuu!!! :')) Hepynyeee akuuu!!! dpt adeq girl!! hihi,, bertambah jdik 6 org larhh puteri umi dan ayahkuu!! :)) mak aku kate suare dye mcm adeq aku yg ke-7 (Syifaa') haha,,, x sangke! da la comel suare dye..!! wak2 aku tanye baby laki ke perempuan mak aku kate suara dye cam Syifaa'! haha,, mne x terkejutnye akuuu... kitorang nak baby boy,, tpi dpt baby girll! but xpe..! rezeki Allah bgi..! kiter redha je! setiap yg dye bgi adelah yg terbaek utk kite,,! :) Hepyynyeee aku x terkate...!!! Terima kasih Ya Allah!!! :')))
Mlm nihh aku tido dgn senyumannnnnnnn larhhh!!!! haha,, syg Adeq! sihat2 je tau adeq..!!! akqq LOVE u so MUCH! <3 Umi punn!!! sihat2 je tauuu!!!! Kaklong sygggg umi & sumeeee skali..! <3


My Little Sister! :D





Ok larhh! kene tido skarang,,!! tdi ayah kol nak bgitau psl baby slamat bersalin pun ayah da marah npe x tido lgi.. sbb sepatutnye ayah suruh tido pukul 10.30.... hehe,, nihh da dekat 1.30! hikhik!
K larhh! nite!!! Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh!! :'D


BlueHeart! :D

No comments:

Post a Comment