7 February 2013

Aku Minta Maaf ? :'(

Assalamualaikum! Susahkan nak jadi someone yg disukai ramai? Kalau nak jadi yg tak disukai, tak minx pun dah jadi :'3 Herm, aku rase aku dah try byk bnda dah utk masuk ke dlm kehidupan 'mereka'. Bila mereka marah ke, x suka ke, buat muka ke, aku terima je :') Aku diamkan je apa yg aku rase, mmg kdg2 aku rasa bengang, nak nangis? *sentiasa* tpi aku simpan. Sbb aku taknak kehilangan kwn. Ya Allah, entahlah, aku pun tak tau aku sbnrnya GEMBIRA tak dgn life aku sekarang niyh, aku asyik rasa mcm x pernah nak dihargai, aku BENCI sgt perasaan tuh! Aku cuba tepis, but perasaan tuh x hilang2 jgk :'( Aku sedih sbnrnya, sbb rasa mcm 'tunggul kayu' je bila ada dgn 'mereka'. Knpa 'tunggul kayu' ? Sbb aku rasa mcm takde sape pun yg kesah psl perasaan aku, hati aku :'/ Aku rasa mcm aku x jumpa kebahagiaan aku yg sebenar-benarnya je lagi :'( Herm, mungkin semua niyh jgk sbb aku pernah buat mcm tuh kat org kot, LIFE IS JUST LIKE A RODA , SOMETIMES KITA KAT ATAS, SOMETIMES JGK KITA KAT BAWAH :') Buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahatlahkan!
Ya Allah, ampunkanlah hamba-MU ini :'(
Aku tak taulah kalau itu mungkin perasaan aku je, but seriously, aku rasa mcm x pernah nak betul2 GEMBIRA pun, gelak2, ketawa2, suka2, rasa mcm x real je. Sbb ape? Takde guna pun kalau hati tetap sedih, menangis, kan? :') Entahlahhh :'( *Speechless Now* Herm, aku taklah sebijak 'mereka' secantik 'mereka', sefriendly 'mereka', sebagus 'mereka'. Tapi still aku cuba utk jadi SAHABAT mereka yg terbaik :']
Mmg susah, main pendam2 niyh kan? :') Sakit sgt tau tak? *Act, aku mmg taknak, tak reti, dan takkan luahkan yg sbnrnya kat 'mereka'.
Maaf kalau aku ada tersalah, terkasar, tersinggung, terluka, dan segala mcm 'ter' yg tak elok lagilah dgn 'korang'. Aku adalah aku, yg mencari kebahagiaan utk diri sendiri, dan semestinya nak menghadiahkan kebahagiaan kpd org lain jgk :') Kalau aku salah, betulkan aku, sedarkan aku, aku mohon. Kalau aku betul, sama2lah kita berubah :') Aku minta maaf sgt2 :'/


 Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment