BLOGLIST Untuk Fadh's Birthday Segment! :)

(Gambar sekadar hiasan)

Assalamualaikum! Hehehehe, lawak je bila sebut pemenang. Tahniah kepada blogger-2 yang terpilih untuk masuk dlm bloglist ku 20 Dec 2015 hingga 20 Jan 2016 ni! :) Heeee, alhamdulillah selesai jugak memilih. Huhuhu. Sbb ramai jgk yg join, jadi aku tambahkan kepada 15 blogger untuk masuk dlm bloglist! (15 pun tarikh birthday aku xp) Yeayyy! Alhamdulillah once again! Mana-2 blogger yg tidak terpilih tu, takpe. Lain kali ada rezeki lagi. InsyaAllah :) Mana tau rezeki masuk dlm bloglist blogger lain pulak ke :D Skrg tgh hangat para blogger cari bloglist baru kan? :D Goodluck!
Siapa yg terpilih? Bolehlah cek di sidebar aku ya! :) Thank youuuu! :* Assalamualaikum!

14 comments:

  1. tahniah pada semua yg terpilih. btw happy birthday fadh. sory lambat wish. jeongmal miane. hihiihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hohoho, thank you leyaaaaa! Heee, its okayyyyy! ><

      Delete
  2. Alhamdulillah.. trima kasih :3 tahniah juga buat semuanya. Selamat hari lahir kak fadhilah

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbt. Eh ada nama kita. Hehehe syukran :*

    ReplyDelete
  4. Hee Alhamdulilah :) congratz juga kepada yang lain. Happy belated birthday ! :D :D

    ReplyDelete
  5. ehh. Little Miss snowflake ada.. hehehe thankyou Fad's.. kak Lissa masukkan blog Fadh's dalam list jugak yaa.. :D

    happy belated birthday once again !

    ReplyDelete
  6. Teringin pulak nak join segmen macam ni.. Btw tertarik betul tengok newspaper sebelah tu.. besnyaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha. Lain kalai kalau ada, joinlah x3 Btw, ramai je blogger-2 yg tgh cari bloglist skrg ni. Pergilah join. Haha, newspaper tu? Xp Alhamdulillah... huhu

      Delete